შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
1-2დაბალი
3-4 საშუალოზე დაბალი
5-6 საშუალო
7-8 საშუალოზე მაღალი
9-10 მაღალი
 ფაქტობრივი მასალის ცოდნა
ვერ აცნობიერებს ცნებებს მოძრაობის შესახებ
ზოგჯერ აცნობიერებს ცნებებს მოძრაობის შესახებ
ზოგჯერ აცნობიერებს ცნებას თანაბარ აჩქარებაზე  და ზოგჯერ იყენებს თეორიას პრაქტიკულად.
ზოგჯერ იყენებს თეორიას ექსპერიმენტის მსვლელობაში და დასკვნის  გამოტანაში
ყოველთვის აცნობიერებს ცნებას თანაბარ აჩქარებულ მოძრაობაზე და იყენებს თეორიას პრაქტიკასთან.
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
ვერ იყენებს თეორიას ამოცანების ამოხსნისას
ხანდახან იყენებს თეორიას ექსპერიმენტის მსვლელობაში
ზოგჯერ იყენებს თეორიას ექსპერიმენტის მსვლელობაში და დასკვნის გამოტანაში. 
ნაწილობრივ იყენებს თეორიას ექსპერიმენტის მსვლელობაში და დასკვნის გამოტანაში
ყოველთვის იყენებს თეორიას პრაქტიკაში მსვლელობაში და დასკვნის გამოტანაში.
ამოცანები
ვერ ხსნის თვისობრივ ამოცანებს და ვერ აანალიზებს ამოცანის პირობას
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს ნაწილობრივ.
ზოგჯერ  ხსნის ამოცანებს და ზოგჯერ აანალიზებს ამოცანის პირობას
ნაწილობრივ ხსნის ამოცანებს და ნაწილობრივ აანალიზებს ამოცანის პირობას.
ყოველთვის ხსნის ამოცანებს და ყოველთვის აანალიზებს ამოცანის პირობას.

No comments:

Post a Comment