კრიტერიუმები
|
1-2დაბალი
|
3-4 საშუალოზე დაბალი
|
5-6 საშუალო
|
7-8 საშუალოზე მაღალი
|
9-10 მაღალი
|
ფაქტობრივი მასალის ცოდნა
|
ვერ აცნობიერებს ცნებებს მოძრაობის შესახებ
|
ზოგჯერ აცნობიერებს ცნებებს მოძრაობის შესახებ
|
ზოგჯერ აცნობიერებს ცნებას თანაბარ აჩქარებაზე და ზოგჯერ იყენებს თეორიას
პრაქტიკულად.
|
ზოგჯერ
იყენებს
თეორიას
ექსპერიმენტის
მსვლელობაში
და
დასკვნის გამოტანაში.
|
ყოველთვის აცნობიერებს ცნებას თანაბარ აჩქარებულ მოძრაობაზე და იყენებს თეორიას პრაქტიკასთან.
|
საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა
|
ვერ იყენებს თეორიას ამოცანების ამოხსნისას
|
ხანდახან იყენებს თეორიას ექსპერიმენტის
მსვლელობაში
|
ზოგჯერ იყენებს თეორიას ექსპერიმენტის
მსვლელობაში და დასკვნის გამოტანაში.
|
ნაწილობრივ იყენებს
თეორიას ექსპერიმენტის მსვლელობაში და დასკვნის გამოტანაში.
|
ყოველთვის იყენებს
თეორიას პრაქტიკაში მსვლელობაში და დასკვნის გამოტანაში.
|
ამოცანები
|
ვერ ხსნის თვისობრივ ამოცანებს და ვერ აანალიზებს ამოცანის პირობას
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს ნაწილობრივ.
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს და ზოგჯერ
აანალიზებს ამოცანის პირობას
|
ნაწილობრივ ხსნის
ამოცანებს და
ნაწილობრივ აანალიზებს ამოცანის პირობას.
|
ყოველთვის ხსნის
ამოცანებს და
ყოველთვის აანალიზებს ამოცანის პირობას.
|
შეფასების სქემა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment